måndag 28 november 2016

Hur funkar Kickstarter?

Supersnygga Smooth Nadja

Det behövs en liten förklaring till hur Kickstarter fungerar och går till. Jag är ju själv ganska ny på det här så jag ska försöka vara tydlig. Du kan alltid fråga mig om du undrar något. Det jag inte vet tar jag reda på.

- Du betalar inget om inte kampanjen blir lyckosam. Det betyder att når vi inte målet 200.000 sek så händer det inget. Du betalar alltså inte i förskott. Om vi inte når målet så får jag ta en funderare på hur jag ska gå vidare. Lägga ner eller gå en annan väg.

- Till höger på Kickstartersidan så ser du de olika nivåerna på vad du kan köpa. Överst kan du välja att bara skänka en tjuga eller valfri summa över det. Du ser i rubriken vad varje nivå gäller. De som kallas "Early Bird" gäller de första 100 bh:arna/modell. Då får du 30% rabatt på ordinarie pris.

- Om kampanjen lyckas så kommer du få ett mail där vi börjar snacka storlekar.

- Planerad leverans är i mars 2017. Skulle det bli någon ändring meddelar jag er självklart i god tid.

- För att detta ska lyckas så måste ni hjälpa till, köpa och dela. Inte dela bara en gång utan flera. Skriv gärna lite om vad det handlar om och be era vänner hjälpa till.

Här är länken till kampanjen.

Stort tack till er alla som hjälper till att göra bh:n skönare. Boobs Rock! 💙


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar