söndag 22 februari 2015

Coola brillor och bra kläder

Det är ett väldigt pipande om solen i ögonen. Så det blev ett par nya brillor. Rosa. Såklart. Jag fick avstyrt ett par med kattöron och rosetter. Taskig mor kanske men de var löjligt dyra. Och fula. Det höll jag dock tyst om. Han är nöjd. Det är bra. 
Sedan drog vi till Sundsby. Stor och lite mindre Kalle leker i vattnet. Svårt att gissa vem som har roligast. :)
Vikten av bra kläder och skor... Men här hjälper inget annat än vadarstövlar. När vi åker hem är han pisseblöt och täckt av lera. Precis som det ska vara när man är fyra år. Eller 33. :) Av med ytterkläderna, skor, strumpor och åka raka vägen hem. 
Otroligt gott ute idag. För att vara februari. Jag längtar fortfarande till Miami. Ser jag lite simmig ut i ögonen så beror det på lite sömn i natt och en onödigt tidig morgon innan det. Planerar att ta igen något av det i kväll. Håll tummarna. :) Skulle behöva klippa mig innan mässan men det får nog bli att hacka lite i luggen på egen hand. Inte första gången. Om någon nu trodde det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar