måndag 9 maj 2016

En hästblogg?

Omkring två år sedan detta togs. Vi var på Helenedal och det var en flicka som plåtade alla ekipage. Hittade henne efter tävlingarna och fick tag på dessa fina bilder. Ser du hjärtat vid bogbladet? :)

Denna är min favorit. Svart glänsande häst mot det skira gröna är så vackert. Åh så sugen jag är på att rida nu. Får fjärilar i magen vid bara tanken. Ska lämna in stövlarna till lagning. Dragkedjan gick sönder precis när jag lämnade över henne. Det är dags för nya men jag är inte så sugen på den utgiften just nu. Hoppas de gamla håller ihop ett tag till efter lite omtanke av skomakaren.

Det här tränset tänkte jag Sass skulle få när det är dags för mig att börja rida igen. Bilden har jag lånat här. Och ett nytt bett var tanken. I går var jag och hälsade på ett stall helt nära där jag bor. Mycket trevligt och känns som ordning och reda. Enda nackdelen är att de inte har ridhus. Men jag har kanske en lösning på det. Vi får se. Nu måste jag packa ett paket till och åka till posten. Hej så länge från "Hästbloggen"! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar