fredag 30 maj 2014

Clothes designed with your boobs in mind

Har man den rubriken på sin hemsida så kan det vara värt ett försök. Ni kan nog inte ana hur många klänningar jag har provat i mitt liv och INGEN sitter bra. Nu är jag inte lika smal på mitten längre men det hjälper inte. Eftersom det är bröllop i sommar så tänkte jag det var dags att ta tag i detta. Nu har jag därför beställt tre klänningar från Pepperberry som är "really curvy" och håller tummarna hårt. Pepperberry finns i England och där har de många butiker runt om i landet förutom web-shopen. Klänningen längst till höger kändes passande till bröllop. Eller? De andra två är bara somriga och inget extra. Vi får se hur de är IRL. :)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att du beställt en klänning! Du får berätta sen om den passade bra så kanske jag vågar också. :-)

    Hälsningar,
    Jeanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. De bör komma denna veckan. Så nyfiken och jag lovar berätta hur de funkar. :)

      Radera