onsdag 21 maj 2014

Ibland är det är bra att fråga

Från Sassens första start i höstas. Duktig tjej!
Fick lite spännande starttider på söndag. Så jag ställde frågan och de hjälpte mig. Buset ska åka till Halmstad med pappan och hälsa på farmor och farfar torsdag till söndag. Jag vill så gärna hämta dem på tåget men jag skulle inte hinna hem i tid. Så denna underbara tjej på Trollhättans Frk flyttade mig i listorna så jag har en liten större chans att hinna. (Dessutom är det inte så många som vill starta först i klassen). Ja, jag är en väldigt sjåpig mamma. Det står jag för. :)

Min "attgöralista" är lång för dessa dagar. Jag har prio på att jobba, måla och rida. Altanen ska jag försöka snygga till och kanske hinner jag gräva lite. Men främst blir det målning som är hopplöst med ett litet Bus i huset. Kladdiga fingrar får en helt ny betydelse. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar