måndag 26 maj 2014

Mors dag och fler efterbilder

Hämtade pojkarna på tåget och när vi kom hem fick jag dessa två. Superfin lakrits. Den ena med choklad på och den andra ren saltlakrits. Så goda! Lite bra att vallokalen hade öppet till kl 21. Vi hann rösta båda två. En intensiv mors dag. :)

Idag tog KJ bort insynsskyddet på altanen. Det blev så bra. Vi har ju en rejäl häck ut mot gångbanan och vill någon glo lite så får de väl göra det. Tycker det blev så bra. Gillar att altanen ser ut att flyta på gräset.

Så här såg det ut innan. Började att måla men bestämde mig för att den skulle bort.

I kväll har jag planterat tomater i en balja, tre sorters basilika i en stor kruka och blommor i rabatten. Nu har jag gjort mycket av det jag hade tänkt mig. Bara rosorna som jag inte vet vart de ska bo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar