måndag 16 januari 2012

Kort helgresumé

Har inte jobbat en minut. På kontoret iaf. Ibland behöver jag få vara lite "vanlig" och släppa taget. Har självklart varit i stallet. Passet igår var helt ok. Mycket att titta på och jag försöker se allt som bra miljöträning. Nya ridhuset är det bästa stället för oss. Sassen som är lite rädd för andra hästar får chansen att vänja sig. Hur ska vi annars kunna komma ut och tävla? För det vill jag ju. Tycker det är toppenkul att tävla men tränar gärna lite extra innan jag ger mig iväg och drar därför på debuten. Lite typiskt "dressyrtanter"?! :)
Hade trevliga lunchgäster i lördags. Mästerkocken lagade god kyckling och jag bakade chokladcupcakes med vaniljfrosting. Gott och mysigt! Man måste ju inte alltid ses över en middag på kvällen. Lunch fungerar mycket bra.
Var en sväng till mamma och pappa i går. Alltid skönt att komma hem lite. Stillingsön kommer alltid att vara just "hem". Jag är inte sugen på att bo där just nu men det har alltid varit just "hemma" och kommer nog så förbli. Anar att det kommer spenderas en hel del tid där i sommar. Hoppas vi får en bra badsommar så vi kan åka dit, simma och gräva i sanden.  :)

Bild från i somras. MER efter bad.  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar