onsdag 30 november 2016

Presentation av de nya bh-modellerna

Lacy Sanna

En klassisk bh med rejäl sidosupport. Rundare kupa än vad denna typen av modell normalt har. Följsam och spetsen är mjuk. Diskret under kläderna. En riktig pärla!


Smooth Nadja

En formpressad kupa utan push. Den ger en naturlig och fin rund form på bysten. Den "osynligaste" under tajta och tunna kläder. En självklar bh för en modern kvinna.


Posh Emma

En tredelad kupa som ger en superfin form och lyft. Den glammigaste av dessa tre bh:ar. "Onödigt" snygg och lyxig. :)

Gemensamt för alla tre är att de har bred resår runt bröstkorgen. En bygel som är ergonomisk (formad efter bröstkorgen), mjuka kantband, axelband som är breda och vadderade samt sitter tätare mitt bak. 

För att lägga din order gå in på Kickstarter och backa mitt projekt så vi får igång produktionen snabbt!





5 kommentarer:

  1. Är du gullig och kollar så jag får två modeller när du sedan har dem klarar? Och hur funkar det med storlek osv? Äsch du vet jag är hopplös.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tar hand om dig. ;)

      Storlek blir det snack om senare.

      Radera
  2. Ska undersöka om jag inte kan knyta dottern till en men med mitt kort.....

    SvaraRadera
  3. grethechristensen@telia.com3 december 2016 kl. 14:20

    Hej jag vill alla tre men begriper inte storleken
    har f 80 i dom jag har köpt hos dig
    Hälsning Grethe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Grete! 80F blir inga problem. Men det bestämmer vi senare. :)

      Radera