fredag 26 april 2013

Nakenchock på mässan idag

En händelserik dag idag. Min idé om att visa upp hur olika vi kvinnor faktiskt är har jag lyckats genomföra. Vi var 11 tjejer som gick runt på mässan i sportbehå och texten "ORETUSCHERAD". Just för att visa hur galet idealen är idag. Vad är det för bild vi ger unga flickor/kvinnor? I morgon kör vi en omgång till. Här är länkar till de som har uppmärksammat vår happening; Ridsport och Hippson.
Yngst och tuffast; Johanna och Felicicia.



Som kvinnor ser ut. Oretuscherade.
En del av gruppen underbara tjejer!

6 kommentarer:

  1. Bra initiativ. Det är verkligen viktigt att alla får se olika ut och trivas med det!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tack! Jag är väldigt glad att jag äntligen genomförde det. :)

      Radera
  3. Maria Grimäng16 maj 2013 kl. 22:50

    ÄNTLIGEN!!!! Vilket suveränt bra initiativ! MER sånt! =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är glad att jag äntligen genomförde det. :)

      Radera