tisdag 13 mars 2012

Sovit hela natten!

Har inte vaknat av hosta en enda gång. Första gången på en månad. Så skönt att det äntligen vänt! Det och att vårsolen dök upp gjorde att jag vaknade före kl sex i morse. Utvilad. :) Bara att smyga in på kontoret och fixa lite innan buset vaknade. Nu har jag låst in mig igen och jag hör hur han leker i huset. En go liten gubbe den där.

Så har jag tagit mod till mig och anmält mig till lördagens programridning. En LB:1 som jag inte har ridit sedan jag var typ tonåring. Väääldigt länge sedan. Min gamle Wille startade bara några LA och sedan blev det MSV upp till Prix St George. Programridningen är på hemmaplan och framridningen på grannstället. Sist jag red där kom jag upp men kunde inte annat än att skritta i 50 minuter. Tokladdad. Så jag har väldigt låga förväntningar men jag ser det som ett bra tillfälle att få träna.  Dock ska jag ha gramantyglarna på under framridningen. Och en jättestor röd rosett i svansen! Av rena säkerhetsskäl. Om hon kokar över så måste jag kunna få tag på henne annars blir hon nästan lite farlig. Det vill jag undvika för både min och alla andras skull.
Jag och Wille på Tippen i Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar