torsdag 26 april 2012

Slå knut på sig själv?

Ibland går inte allt som man vill. Hade ikväll bokat ett event i en liten butik. (Ingen av mina butikskunder). Fick avboka för att jag hade missat en dubbelbokning. Jag erbjöd mig därför att ge deras kunder en (mycket) fin rabatt och prover att titta på men de tackade surt nej ett tag efter vårt samtal. Jag försöker verkligen alltid ställa upp och ibland kör det ihop sig och jag misslyckas. Varför skriver jag nu detta i min blogg? Jo jag vill skriva min version och förklara att trots mina höga ambitioner så går det inte alltid att få till så att alla blir nöjda. Jag tar motgångar lite dåligt bara och jag hoppas ni orkar se baksidan också.  ;)

2 kommentarer:

  1. Åh, det där är så tråkigt, när man slår knut på sig själv och folk ändå blir sura. Håller på att förhandla fram ett event på ett gym här i stan. Om det går i lås kanske vi kan göra det ihop? Ännu bara på diskussionsstadiet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter spännande. Du får berätta mer! Jag försöker ju alltid. ;)

      Radera