onsdag 6 juni 2012

Det händer saker...

I webb-shopen. Jag har alltid sålt mycket av min sportbehå. Det gör jag än. Men nu är det många som har fått upp ögonen även för de andra varumärkena. Freya, Fauve, Fantasie, Elomi och Huit. Det är så kul! Jag testar och använder det mesta som jag kan ha. Produkterna från Franska Huit som har mindre kupor använder min väninna "Snäckan" aka Trude. Jag vet vad jag säljer och det är en trygghet i sig. Tror och hoppas mina kunder har förtroende för det jag gör. Det verkar ju så när så många blir stammisar. :)

Det jag gillar mest är att det finns ett bra basutbud men de har även underkläder att bli glad av. Vackra som smycken, busiga och några lite smått galna. Utan att rucka på passform och kvalité! Du behöver inte se ut som en tant bara för att du har större byst. Detta är extra härligt när man som jag alltid har haft svårt att hitta EN välsittande behå. Nu är tillgången obegränsad.

Just nu är det mycket badkläder. Det är hårt tryck på lagret i England och om något är slutsålt både här och där så försöker jag alltid hitta något annat. Oftast lyckas jag och jag försöker alltid. :)

Nu har jag även lagt in den nya sportbehån från Anita som är utan bygel. De flesta vill ha med bygel men det finns några som frågar efter en utan. Du hittar den här. Och ja, jag har testat den innan och den är super. Annars hade den inte fått göra min sportbehå sällskap. Det man ska tänka på är att det aldrig går att konstruera en bygellös behå att bli lika stabil som en med bygel. Anita har dock lyckats väldigt bra.

Missa inte Anitas ridtrosa med långa ben. Fösta leveransen har gått iväg. Hoppas ni gillar den. Mitt omdöme var att det känns inte att man har den på sig. På ett bra sätt.  :)

Önskar er alla en underbar Nationaldag! Nu, åter till verkligheten och paketpackandet. :)

2 kommentarer:

  1. Och jag är en väldigt glad provdocka, trodde aldrig att små tuttar behövde bra bh. MEN nu vet jag vad kvalitet vill säga :)
    Återkommer med bilder på de nya bikinisarna om ett par veckor från Italien :)
    P&K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra! Jag behöver fler bilder på dem så det syns hur fina de är och hur bra de sitter. :) Önskar vi kunde följa med... P&K!

      Ps. Jag kanske får låna dig någon dag och ta bilder innan du åker? Har ingen docka i den storleken...

      Radera