onsdag 7 november 2012

Fler behåar utan byglar

Jag har märkt ett stort intresse för behå utan bygel. Min tanke är att det är svårt att hitta som ger en bra form och i storlek som räcker till. Jag har en ny leverantör sedan i våras som heter Anita. Det är ett Tyskt bolag med lång historia och det märks. De är lika grymma på att leverera kvalitet som t.ex. BMW, Audi, Mercedes, Porsche m.fl. (Ja, jag är bilnörd). :)

Twin Comfort
Versailles

Nu har jag testkört tre av deras behåar. Sportvarianten Momentum ligger redan på hemsidan och den är det många som har tyckt om och köpt fler av. Mycket gott betyg på den. Men nu ville jag ha tag på sköna "vanliga" behåar som ger en fin form. Två av dem föll jag för. Twin Comfort känns inte men lyfter ändå min (70F/FF) lite tyngre byst fint. Den kan man ha att sova i. Så skön är den. Versailles (lägger in den i web-shoppen i morgon) går lite högre fram mellan bysten och fångar upp grymt bra. Lite stadigare i tyget och rejält tilltagen. Superbekväm även denna men ger mer stöd för den som önskar det. Båda har tre hyskor i ryggen (70F och 75F). Båda går upp till 100 i omkrets och från B till F.

Två nya och väldigt trevliga bekantskaper för er som söker behå utan bygel. Hoppas (och tror) jag. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar