lördag 5 januari 2013

What´s the fuzz?

Var lite nyfiken på "pås-tacos". Inget jag har ätit många gånger. KJ gör fajitas med egen kryddblandning och egen salsa samt guacamole. Ljuvligt gott! Det här var helt ok men inget som jag skulle vilja äta en gång i vecka som tydligen många gör. Finns alldeles för mycket god mat att njuta av. :)
Blev lite väl mycket lördagsgodis i skålen men det som blir över kommer troligen stryka med i morgon när grabbarna kommer hem. Just nu är jag knappt sugen på godis. Enda fördelen med den här nedrans förkylningen...

Har ju sagt att jag inte ska köpa nya byxor förrän jag har gått ner mina extra kilon. Nu har jag insett att gå ner fem kilo orkar jag inte med just nu. Energi och fokus måste läggas på annat. Så jag har idag ropat in tre par jeans på tradera. Behöver ha dem till stallet och i vardagen. De andra jeansen jag har trillar snart i bitar. Tyget är tunt som ett nät. Så nu håller vi tummarna för att de sitter tillräckligt ok för att duga som stalljeans så jag kan slänga de andra två. Eller behålla ett par som målarbyxor. :P

Nu blir det film och godis i sällskap med Kalle katt resten av kvällen. Hoppas ni alla har en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar