söndag 14 april 2013

Mässan närmar sig fort!

Tre kvadrat mindre än förra året är jag väl inte helt nöjd över. Men jag valde läget framför ytan i år. Hamnade lite på undantaget förra året då jag missade min gamla plats då jag var för långsam att anmäla mig... Jag har dessutom väldigt få sportisar i lager. Helt katastrof. Min fabrik har tappat så mycket att jag undrar vad som hänt där. Jag kommer dock ta beställningar och skicka dem med faktura så snart de är i lager igen. Givetvis till mässpriset. Jag kommer även ta med en hel del andra behåar till bra priser. Det var mycket populärt förra året. Troligen får några bikinisar och någon tankini hänga på. Craft-rean är säkrad och blir mycket bra i år. Fin vit Tee, ny röd piké samt microfleece i flera varianter.

Min plan är även att ett gäng tjejer ska gå några varv på mässan utan tröja med sportbehå. Syftet är att visa hur olika vi är. Att väga 45 kg och ha silikontuttar i storlek meloner är INTE idealet eller normalt! Jag blir så trött på retuscherade bilder som ger både unga (och äldre tjejer/kvinnor) komplex. Det ska bli en snackis och jag har redan en journalist som ska skriva om vår lilla happening. Vill du vara med så maila mig bums! :)

Vår monter 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar