fredag 30 augusti 2013

Shopping istället för businessmöte

Skulle haft ett möte men det blev avbokat när jag redan var i stan. Vad hitta på då? Åka direkt hem? Inte troligt. Jordens sämsta shoppare gav sig ut en kort sväng i några butiker. 
Besökte barnavdelningen på Zara för första gången. Oj så fina kläder till pojkar. Utan att vara svindyrt. Det lär bli fler besök där. 

Hittade även en mysig, enkel tröja till mig själv. Rundhals och en liten dragkedja i nacken. Även denna från Zara. Bra butik. 

Högg en hårklämma på vägen förbi Glitter. Funkar super utan att luggas. Rekommenderas varmt!

2 kommentarer:

  1. Jag är också en värdelös shoppare,nätshoppar hellre.Zara har vi tyvärr inte här i vår stad men jag gillar Cubus starkt.Ofta bra erbjudanden på kläder.Fast som sagt,så nätshoppar jag hellre.

    SvaraRadera
  2. Jag shoppar också ofta på nätet. Mest till sonen. Zara har dock även en webshop. :)

    SvaraRadera