måndag 30 september 2013

En skön söndag

KJ röjde i vår bod och planerade för vinterns ved. Jag och Buset gjorde en koja inne i buskarna. Supermysigt rum med pallar, bord och en liten blomkruka. Lilla kattskrället var självklart med.

Sedan åkte jag till stallet. Linade lite i paddocken för att sedan klippa bort den lurviga fluffpälsen som Sass har jobbat på ett tag. Ett tungt jobb men jag är glad att det är klart. För den här gången. :)

En grym solnedgång. Synd att kameran i min mobil är mindre bra...

Vi hade lite soffmys. Buset kollade gravmaskiner och lastbilar på Youtube. VARFÖR är det så intressant?! :) Mycket frisk luft igår. Inga problem att somna kan jag lova. Varken för mig eller Buset. Idag blir det jobb och så ska jag sitta upp på stollehästen igen. Vi får hoppas hon håller sig lugn. Så glad jag är över att det är uppehåll, lite sol och nästan ingen blåst. Hösten när den är som bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar