onsdag 18 juni 2014

Vad har jag gett mig in på?!

I morgon klockan sju åker jag och Snäckan och rekar läget. Eller rättare sagt, hon blir min guide. Rutinerad tjej det där. Jag kommer vara med om en happening där i augusti som jag inte ska tala högt om ännu. Så jag tyckte det var bra att åka dit en sväng innan och spana läget ordentligt. Det vore fint om ni andra kunde hålla er borta denna dag. Jag är ju ingen IRL-shoppare utan tycker nätet är smidigast. Avskyr att trängas. Men jag måste prova vad så många andra älskar. Gekås omsätter så sjukt mycket pengar att det går knappt att begripa. Återkommer i morgon. Nu ska jag jobba lite till och sedan ska vi plocka jordgubbar.

4 kommentarer:

  1. Du skulle hängt med Mona och Maggan dit :-)
    Lycka till med besöket....Du kommer garanterat vilja åka dit igen sen ;-)

    SvaraRadera
  2. :-) Kanske tur att det inte blir så ofta ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Men jag ska tillbaka i slutet av augusti. Men av en helt annan anledning än shopping. :)

      Radera