tisdag 15 juli 2014

Trött tisdag...

KJ drog iväg till jobbet idag. Jag och Buset till frisören. Maja klippte fint och han skulle bestämt ha ett orange hjärta på varje sida och grönt på toppen. 
Vi har plockat (och jag rensat) krusbär hos grannen. Inte kul pill men det ska bli spännande att göra marmelad av dem. 
Så här känner jag mig idag. Helt kokt. 
Fick idag ett sött linne till Buset som jag köpt billigt. Hittade den via en kompis som många gånger gillat bilder på FB med söta barnkläder. 100:- känns helt ok. Valde tyg och hon sydde upp den.  
Annars har vi varit handlat lite mat och varit hos Sassen och fixat lite. Ibland saknar jag eget stall utanför min dörr men det är väldigt skönt att kunna vara lite mer fri än vad man är med eget stall. Nu ska jag stax gå och lägga mig. Helt kass av trötthet.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar