lördag 6 december 2014

Busdag

Vi gick först ut hårt med pepparkaksdegen. Alltså hemmagjorda pepparkakor. Lite för tjocka och sega. Löjligt gott. Jag har ätit för många. Och deg. Tur det bara är en gång om året. 
Sedan var det dags för förra helgens trolldegsfigurer att bli dekorerade. Guaschfärger inköpta i veckan och glitter in mass. Buset ville dock bara ha rosa och lila färg. Tjocka lager med glitter. Såklart. 
Lite frisk luft behövdes en vacker dag som denna. Jag fick mer än jag önskade. Två timmar på stranden. Vackert och kul men kallt utan långkalsonger. Tur ingen såg mig skutta omkring som en stolle för att hålla värmen. (Som om jag skulle bry mig). :) Nu blir det soffan. Trött och brutal träningsvärk efter gårdagens pass med stålkulan. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar