onsdag 12 augusti 2015

Och där kom den första...

...förkylningen. Så eländig. :) Ska väl inte skylla på dagis men Bus började för en vecka sedan. Jag har varit frisk hela sommaren. Slump? :)
Och så har jag jobbat undan alla restorders på sportbh:ar. Med god hjälp av mor och far. Så tacksam! Fick ett väldigt fint mail av en kund i morse. "Hej! Ville bara säga att jag fick hem min sportBh nu och jag är supernöjd! Den sitter kanon - tack för bra service :)
Helt otrolig känsla att så många av mina kunder tar sig tid och skriver till mig. Det är mina kunder som gör att jag fortsätter att slita på. 
Söte Bus har klippt sig. Han har så tjockt hår att han svettas floder om det går för länge mellan klippningarna. Och givet ska det färgas rosa efteråt. Killen som älskar rosa, ska ha stort skägg och många maskiner när han blir stor. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar