onsdag 16 september 2015

Händer det något, eller?

Jag är en skitdålig bloggare just nu. Sorry. Bus var förkyld förra veckan och jag halkade efter lite med jobb. Då kan man inte blogga. I lördags hade vi barnvakt och bokat finkrog med vänner. Vi åt sex rätter på Bhoga. Väldigt kreativ och god mat. Extra plus till alkoholfritt dryckespaket. Så grymt gott och väldigt trevligt. Men det blev lite sent. Helt slut två dagar efter det. Jag är klen när det kommer till att vara uppe på nätterna.
 
Vädret har blivit sämre. Skitsvansarna håller sig mestadels inne. Jag förstår dem...
 
Lunchträning igår. Håll med om att KJ är smidig. För att vara en luns. Behöver kanske inte berätta att han har tränat yoga några år. :)
 
Och hit åker vi i november. Min första charterresa. Har alltid rest på "egen hand" och mestadels till stora städer. Och Tyskland för att titta på (och köpa) hästar. Aldrig sol och bad.
 
Men saker ändrar sig. Nu är det läge för att ta det lugnt. Så lugnt man nu kan ta det men en femåring som älskar att bada och sju pooler på hotellområdet. Samt en fin strand typ 200 meter bort.

Så nu önskar jag mig "bara" en fin höst med hög klar luft och väldigt sparsamt med blåst och regn. Önska kan man ju alltid. ;)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar