onsdag 7 oktober 2015

Redo för nya träningsbrallor?

Jag har just beställt hem prover som jag själv ska träna i. Har tre par träningsbyxor som jag tycker alltid ligger i tvätten. Märkligt. Så mycket tränar jag verkligen inte. :) Men jag tycker de ser sköna ut, craft brukar inte misslyckas så planen är att dessa ska in i webbshoppen. Återkommer när jag har testkört. Tänker att det är bra med svart, grått och vitt. Det passar till alla färgglada toppar och skor. Vad tycker du? Och är det något mer du skulle önska?
Tillägg: Här hittar du de mönstrade och här de svarta

3 kommentarer:

  1. Jag är på jakt efter träningsbrallor, hellånga. Men dom som jag har provat tycker jag är för låga över baken. Vill ju inte gärna att det glipar bak.... - bara en åsikt. Lycka till med testandet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De här ser ut att vara höga i midjan. Återkommer. :)

      Radera
    2. Så, nu har de kommit och jag har provat. De sitter som ett andra skinn och går högt upp. Supersköna. Me like! :)

      Radera