söndag 15 maj 2016

Jag hatar inte musik men...

Ingen finkamera med till Sassens start i lördags (nationell Int 1). Jag hade knappt tid att ha framme mobilkameran. Så nervös. Det var kall luft och Sass var tokladdad. Tvåorna satte hon, piruetterna, givet travlängningarna och härligt nog skritten. Men underlaget skvätte ur hovarna på henne. Så hårt trampade hon ifrån i varje steg. Vackra stollan. 

På kvällen lovade jag Bus att han skulle få se melodifestivalen. Jag som avskyr att se på folk som sjunger och/eller dansar. Men vad gör man inte för di små. Men jag måste ju säga att hans kommentarer var underhållande. 

"Fint ansikte". Om Italiens sångerska. 
"Frans var minst bra hittills". 
"Han ser ut som en pirat". Killen från Polen. Han ville ha hans dräkt. 
"Hon ser ut som en staty". Om Petra Mede
Han gillade farbröderna i soffans kostymer. Väldigt mycket. 
Strax efter tio gick vi och la oss. Då var han nöjd. Plus att han hade ätit upp mitt godis. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar