måndag 27 februari 2012

Dagen efter

Känner mig helt tom och utmattad. Kroppen är som en trasa. Har börjat plocka undan allt som hamnade i hallen och vardagsrummet i går kväll men oj så långsamt det går. Fattar inte hur fort de här fem dagarna gått. Vi satte oss i bilen efter att ha plockat ner montern och kunde inte greppa tiden. Det var ju nyss torsdag?! Man lever som i en bubbla under mässan och det finns ingen annan värld utanför. Har hört att vädret varit underbart ute och nu snöar det... Men det är snart mars så jag pekar bara finger åt vintern. Du har inte en chans. Snart är det vår iaf! :)

Sammanfattat så gick mässan helt ok. Mina härliga kunder kommer tillbaka och många nya har kommit till. Det är så vansinnigt kul att träffa alla. Problemet är väl bara att jag inte alltid hinner med att lägga den tid jag vill på alla. I vissa pauser så blir det så många i montern att det skulle behövas tre provhytter. Det är ni som gör att jag stretar vidare och gör allt jag kan för att utveckla företaget.

Såg i statistiken att mitt mässbloggande har gett rejält med besök. HUR ska jag kunna behålla den uppmärksamheten? Mitt vardagliga liv är ju ganska måttligt spännande. :) Men jag bloggar på och hoppas något är värt att läsa. Glöm inte att gå med i mina grupper på Facebook. Där får du uppdateringar om det senaste som hänt.

Nu ska jag röja lite till och sedan blir det stallet och skritta Sassen en timma. Kommer inte orka med några större bravader än så. Vet att jag har en hyperpigg dam som bara längtar efter att få röra på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar