tisdag 28 februari 2012

Duktig hund?

Jag köpte INGENTING på mässan i år. Skulle köpt en hudkräm och korta sporrar men kom inte till skott. Jag följer mitt köpstopp lite väl lydigt.  :)

Har iaf bokat min plats på Falsterbo Horseshow till i sommar. Funderar dock på om jag ska våga flytta min monterplats. Det är skitjobbigt att stå vid Telenors j*vla störiga säljare men jag har haft min plats i sex år nu... Jobbigt läge. Ingen vill ha dem intill sig. Ska ta ett snack till med mässan om detta. Hade en kund i helgen som hade missat min monter i somras just för att de kutar förbi Telenor. Undrar hur många fler som har missat mig tack vare dem? Inte ok.

2 kommentarer:

  1. Byt plats vet jag. Omväxling förnöjer och kunderna springer inte förbi. Skriv här i bloggen och på din hemsida att du står på annat ställe, så hittar dina stamkunder dig också! :)

    Se bara till att inte Telenor också byter ställe... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska ta en diskussion med mässnissen om detta. Det är flera som har flyttat och alla är förbannade på telenor. Kunder och utställare. Problemet är bara att de är sponsorer av tävlingarna och de genererar mer pengar än vad jag gör. Och läget är ett av de bästa på mässan. Tyvärr. :S

      Radera