torsdag 21 februari 2013

Göteborg. Igen.

I onsdags presenterade jag mitt bolag för en panel av skärpta businessmänniskor. Idag ska jag lyssna på en presentation hos Entreprenörskapital. In till Göteborg igen. Känner att ja har suttit lite för mycket på min "kammare" och blir så inspirerad av att komma ut. Men orken har inte funnits innan. Nu gör den det. Jag är så taggad.

Igår hade jag en väldigt trevlig provning här hemma. Härligt med kvinnor som älskar färg och gottar sig i det lite lyxiga. :) På kvällen hade jag Snäckan här. Jobbade lite med att rätta till efter den förra redovisningsfirman. Så mycket skit det har kommit fram sedan hon tog över. Nu förstår jag ännu mer hur lite de brydde sig om mitt bolag.

En kul vecka det här.

1 kommentar:

  1. Tar hon andra kunder också Snäckan? Vi är också inne på att byta redovisningsfirma, sköter allt det löpande själv men behöver hjälp med helhetssynen och att knyta ihop säcken:-) OM så är fallet får du gärna förmedla kontakt!
    //Eva O.

    SvaraRadera