onsdag 13 november 2013

Sovit så hårt

Karl-Otto i en av sina stilfulla poser...
Sovit drygt nio timmar i natt. Med en kort kisspaus. Vaknade helt seg i skallen. :) Karl-Otto har varit på vift sedan i går morse. Han har tydligen hängt vid skolan och i morse var han i ett område två stenkast därifrån. Jag är hemma ensam och Buset hade just vaknat när en kompis ringde och sa att han var där. Gick dit efter jag lämnat på dagis men ingen katt dök upp. Så trött jag är på att han inte hittar hem. Men jag har ju fått lite extra motion. Och Oscar är nöjd. Har sovit med mig i soffan igår kväll och inatt i min säng mellan mina ben så jag knappt kunnat röra mig. Han tycker fortfarande att lillebror är rätt onödig.
Just nu är det klarblå himmel men blåser utav helskotta. Det får allt lugna ner sig till i eftermiddag om jag ska våga mig upp på hästen. Typiskt med blåst när det är så fint väder. Ja ja, jag har det iallafall väldigt bra och ska jobba vidare nu. Ha en skön dag!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar