måndag 18 november 2013

Världens mysigaste kund(er)

"Emmanuelle kom idag!

Såå otroligt snygg den var på! Vilket "lyft"!!!! Och så skön! Satt som en smäck!!!!

Den absolut snyggaste BH jag någonsin haft på mig!!!
Är ju till vardags helt såld på Comfort sport-bh som jag verkligen stormtrivs i och inte kan leva utan,men det här var något annat!!! Sicka snygga bröst jag fick!!!!!! Vill bara visa upp mig i den liksom, tyvärr uppskattade inte sonen mitt mannekängande utan körde ut mig ur sitt rum nyss... ;0)
Får göra som sist när jag köpte Lauren - springa in till Lisa och visa upp mig.  ;0)

Tusen tack för din alltid lika proffsiga hjälp med provning och suveräna blick för vad som passar - mig slipper du aldrig!!!

Många varma kramar bästa finaste DU!


A-M"

Hoppas ni förstår hur galet glad jag blir när den här sortens mail dyker upp. Det finns ett mervärde i det bolag jag driver. Förutom alla härliga kvinnor jag möter så hjälper jag till att få fram något som inte alltid är så lätt att hitta. Behåar som fungerar för större byst. Jag blir så peppad att jobba vidare. Tack A-M för att du tog dig tid att skriva. Du har gjort en grym resa och är värd allt det bästa! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar