torsdag 19 december 2013

Dagens snyggaste bild?

Försökte få igång min färgskrivare idag. Ingen lätt match. Bra att ha en nördig pojkvän som kan hjälpa till trots att han inte är hemma. Han kopplar upp sig mot min dator och fixar. Lite fräckt är det. Tyvärr fick vi inte igång den så jag drog iväg PDFer till en firma som skriver ut dem för mig. Firmans julkort måste ju bli fina. Privat blir det nog inga i år. Träffar dem som jag brukar sända till. Bättre. 

Buset och jag har köpt några julklappar i eftermiddag. Ett par till kusinen och en till KJ. Vi skulle ju inte köpa julklappar i år utan äta middag tillsammans. Men jag kan inte låta bli. Dock så köper jag bara saker som kommer till användning och behövs. Min praktiska sida är stark. 

Till kvällsmat fick jag citerat av Buset, "Att ätas eller ätas. Det är frågan." Så högg han in på sin banan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar