måndag 23 december 2013

Julafton nästa

Buset är tre år. Han testar gränser. Jag är helt slut på kvällarna. Oftast är han underbar men så slår det till och han utmanar. Den killen är envis. Men jag är värre. Phu! 


Nu känner jag mig i fas med julen. Det kommer bli lite intensivt innan lunchen imorgon men sedan sätter jag mig ner. KJ kommer hem efter en veckas jobb. Ska bli mysigt att ha mor, far och mormor här. Buset kommer vara så nöjd. Det blir Halmstad på juldagen och annandagen. Då är det KJs familj som står på tur. Trevligt. Jag kommer dock megaslappa. :)


Sassen gick så fint idag. Hon svarar på passagen och jag kan länga och ta tillbaka i passage. Bytena är också lugnare nu. Hon är så läcker. Hela jag är bara ett stort leende. Det enda jag önskar mig i julklapp. Att få fortsätta rida och träna denna underbara häst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar