tisdag 4 februari 2014

Vattnet i Stockholm?

Tvättade håret i morse. Nu ser jag ut som ett penntroll. Fluffigt och lever sitt eget liv. Intressant. Annars är det väldigt stillsamt här på mässan. Det är lite märkligt att ha öppet sju dagar... Träffade en butik igår som jag tror kommer lägga order. Idag klockan 11 ska jag träffa Gustaf Mellbins som har två fina butiker här i Stockholm. De har dock handlat av mig i många år och säljer så det ryker. Alltid kul att träffa dem. Trevligare flickor får man leta efter.
Så kämpar jag emot ett riv i svalget och nysningar. Buset har ju varit rejält förkyld och jag är rädd att jag har det samma i kroppen. Gick och la mig hyfsat tidigt i går och hoppas jag kan göra det samma idag. Inte läge att bli dålig nu. Tycker ni jag ser lite skum ut i ögonen så är det därför. Tant har icke varit ute på lokal. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar