tisdag 26 maj 2015

Bokat resor

Här ska jag bo, Hotel Villa Viktorija
Så nu är det bokat. Jag åker till Bosnien och Banja Luca om mindre än två veckor. Klart det är lite spännande men jag löser det. Jakarta var betydligt läskigare. (Jag var skiträdd i flera veckor innan jag åkte). Flyger till Zagreb, hyr bil där och kör till Banja Luca. Typ två timmars körning på motorväg.
Och vad ska jag nu göra i denna mystiska metropol?! Jo jag ska kolla tillverkningen av "nya" sportbh:n och börja med prover av de nya bh:arna. Det är nu den roliga resan börjar. Men innan dess ska jag och familjen till Legoland. Och första helgen i juli ska jag en snabb tur till Paris på underklädesmässa. Därefter hoppas jag kunna spendera några dagar på Falsterbo Horseshow. Men det får vi se hur det går. Fick inget boende i år och det är inte lätt att lösa...
Det är kontrasterna som gör det? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar