onsdag 13 maj 2015

Lite besviken, eller?


Det blev inte många sekunder igår. Jag visste redan innan det filmades att jag inte skulle gå till final. Min produkt är för dyr. Kostar en bh mer än 299:- så passar den inte in på Gekås. (Helst max 99:-). Comfort Support går inte att tillverka så billigt. Då tappar den både kvalité och funktion. Men för mig var det en erfarenhet och kul upplevelse. Talade med två inköpare som inte var med på tv och det är alltid intressant. Jag hade dessutom förmånen att få hänga med Snäckan i flera dagar. Inte illa! Killarna som vann hade montern bredvid oss och var verkligen superhärliga. Glad att de vann. Men efter att ha stått så mycket framför kameran som jag ändå gjorde och så blir det typ fyra sekunder kvar. Det var lite tunt. Dock så vet jag att jag är för mycket business och för lite "show" för att det ska bli bra underhållning. Det är ju ändå vad programmet handlar om. Som KJ sa, jag får ta det som en komplimang. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar