torsdag 18 juni 2015

Lagerdilemma

Bilden har jag lånat hos ikea.com
Sitter och funderar på hur jag ska kunna få till mitt lager i framtiden. Jag har inte hur mycket plats som helst och det måste vara lättjobbat. Har haft hyllsystem men påsarna som bh:arna ligger i är halkiga och har en förmåga att rasa ut. Jag behöver inte mer jobb än vad jag redan har. En hel del av mitt lager från Anita och Freya har jag i Ikeas trådbackar. Gamla sportisarna ligger i wellpapplådor med ett hål på framsidan. Dessa är bra men funkar inte för lite större volymer. Måste nog först testa hur många sportisar det går in i en back innan jag shoppar. På måndag är det dags att fota nya sportisen och sedan lägga in den i webbshoppen. Längtar efter att få hem leveransen. :) Men nu ska jag snart ta helg. Tre lediga dagar. Det behövs nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar