fredag 5 juni 2015

Roligaste bilderna från igår

Kallarna sover gott så jag bloggar och kollar på bilderna igen. Jösses så kassa vi var efter nästan åtta timmar på Legoland. Vi åt pizza på byn och havererade i sängarna. 
Skönaste garven från Buset kom hos pingvinerna. Sicka sköna pajsare. Ibland undrade jag vem som kollade in vem...
Vid en bergochdalbana lämnade en Dansk mor över sin taxvalp till mig. Hon frågade snabbt om min "man" skulle åka? Och vips hade jag ett koppel i min hand. Hann inte ens svara innan hon drog. Söt var den iallafall. 
Åt en korv med många goda och kladdiga tillbehör. KJ dricker öl med sugrör...
Här kommer mitt dagens garv. KJ har fullt sjå med att få ner knäna i planet. 
En liten kämpe med sköld och ett svärd som visar vägen hem till hotellet. Idag ska det bli bad på Lalandia innan det är dags att resa hemåt igen. Hem och vila upp oss? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar