måndag 21 december 2015

Avlopp och lego

Var så grymt duktig i går. Ville rensat avloppet i köket men rådde inte på rören. Så det fick bli badrummet. Var även det välbehövligt.
 
Så här fånigt nöjd blev jag. Städade som en tok nästan hela dagen. Helt slut efteråt. Avslutade kvällen med att sno ihop Rocky Road och provsmakade den med en flaska Pol Roger. Firade sju år tillsammans med KJ igår.

Idag har jag köpt lite julklappar. Hade några till Bus kvar och lite annat smått. Lego in mass till Bus. Såklart. Nästan det enda han leker med. 

Nu har jag packat de sista paketen som jag hoppas kommer fram till mina kunder innan jul. Blir lite fix på kontoret dagarna innan jul men inga större projekt. Någon slags "melladagsreakampanj" blir det även om jag inte helt bestämt mig för vad ännu. Nu ska jag strax ta mig ut i regnet till en brevlåda.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar