onsdag 2 december 2015

Enhager och Kinagott

Åkte till Göteborg med några sköna damer igår och lyssnade på Kjell Enhager. Förbannat rolig och klok snubbe det där. Det började med att jag lyssnade på hans sommarprat och så såg jag att denna föreläsning var på gång. Bara att boka biljett. Så värt det. Men oj vad trött jag varit idag.
 
Inte blev jag piggare av att packa upp sportbh:ar. Jösses så segt. Men skönt att de är hemma igen. Inte så många kvar att lägga på plats. Som tur är.
 
Fick bli en "TV-dinner" ikväll. Köpte Kinamat på ett relativt nytt ställe på torget och det var mycket gott. Buset dippade friterade räkor i sötsur sås. Smaskens!
 
Sedan åkte den nya tomtedräkten på. Sötare än socker den lille nissen. Sedan höll han på att somna på toaletten när vi skulle borsta tänderna. Helt grå av trötthet. Han somnade till sagan om Tomtemaskinen. Det händer inte. Nu hoppas jag han sover ut i natt och sedan tar vi helg på fredag och vilar ut ordentligt.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar