söndag 30 oktober 2016

Värde 1000000 USD

Pojkarna åkte till Kungsbacka och hälsade på vänner igår. Jag blev kvar hemma för att vila, rida och jobba lite. Åkte till stallet på em och det var skönt att ta det i lugn takt. Blåsten försvann på eftermiddagen och det var underbart väder. Hade planerat byten och efter att ha värmt upp så började vi med fyror, treor och tvåor. Nästan helt utan missar och lugn. Betydligt rundare i formen vilket jag jag är extra glad över. Så jag tänkte det var dags att introducera ettorna. David lärde mig att göra två åt gången på långsidan, byta till förvänd, tillbaka och rida fram en bit och göra det igen. Till slut kan man sätta ihop dem till en serie. Och Sass hängde på. Såklart. Hon älskar att byta. Hon blev lite hetsig men jag avslutade med fyror på diagonalen så hon började lyssna igen. Duktiga Sassen! Jag bara satt och skrattade och berömde henne. Förra helgens katastrof är lagd åt sidan. :)
 
Visst var det Halloween igår? Jag köpte sushi till middag och drog in på ica för att köpa godis. Tror ni det kom en enda unge? Nope! Förra året sprang jag som en stolle till dörren och delade ut godis. Nu har jag en balja godis som jag inte vill ha liggande. 
 
Jag avslutade kvällen med soffhäng och Ben&Jerry. Somnade ungefär 22.15. Vilket partydjur jag är! :) Nu ska jag äta frukost och åka till stallet.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar