söndag 30 april 2017

Känner mig rätt duktig

Vi avslutade veckan i fredags med Mästerkatten på Netflix, lite nötter och några rutor mörk choklad. Buset har fått mörk choklad sedan han var liten så det är inget konstigt för honom. Jag hade haft en helgalen dag och frös som en tok. Gick och la oss båda vid 20.30 och vi sov båda före 21. Jag vaknade strax före kl 7. Så välbehövligt. 
Igår var det stallet, köpa present och barnkalas på lekland. En kille som var dyngblöt av svett. Ett rejält race. Direkt in i duschen när han kom hem. Inga större problem att somna den kvällen. Jag höll mig dock vaken till efter 22. ;)

Idag har vi fixat stallet och tog med oss släpet ut till mor och far. Det behövde verkligen sin årliga skrubbning. Det gröna biter sig fast. Högtryck, såpavatten och slipsvamp. Tog ett antal timmar. Bus körde på ett bra tag. Det går ju inte direkt snabbt men han får gärna vara med. Efter ett tag gick han över till att veva med pinnar och klättra i äppleträd. Men nu är släpet iallafall hyfsat vitt istället för grönflammigt. Väldigt skönt och det får väl stå för dagens träning? Vi är båda helt rosiga om kinderna och fulla av frisk luft. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar