fredag 25 november 2011

Kul fredag med buset!

Ni skulle se smajlet på den lille killen!
Stor kille på ännu större stol.
Ananas i stora lass till dessert. Gott!
Idag har vi haft en fullproppad förmiddag. Handlade lite och var på posten med paket. Sedan till stallet och mockade i busvädret. Alltid lika kul tycker Karl-Herman som fick klappa tre av hästarna. Eftersom jag har fått ok av S så fick han sitta lite på Putte och när jag plockade ner honom så skulle han upp direkt igen. Är det en blivande hästkille? Att han älskar hästar och djur är det i alla fall ingen tvekan om. Efter stallet så åt vi buffé på Thairestaurangen. Buset var så duktig och satt fint hela tiden. Åt som vanligt rejält och det är ju trevligt att han fick äta gratis. Men det var väl första och sista gången. :) I samma hus finns en liten klädaffär. Ja, jag vet att jag inte skulle köpa några nya byxor förrän jag kommer i de jag har i garderoben men nu har det gått hål på knät på mina tjockisjeans. Och eftersom de jag provade satt som en smäck och kostade endast 330:- så slog jag till. Men jag håller fortfarande igen på godis, kakor och läsk. Lovar!  :)  
Önskar er alla världens mesta fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar