tisdag 15 november 2011

Twitter och gillaknapp

Idag har jag lyckats med två bra saker. Minst. Ett är att vi nu har en gillaknapp till vår facebooksida i web-shopen. (Gå gärna in och tryck!) Det andra är att jag har startat ett twitterkonto och länkat ihop dessa två. Jag är faktiskt lite imponerad av mig själv. :) Dessutom är jag ensam hemma med Karl-Herman som är sjuk och bara grät när jag skulle laga middag. Inte lätt att vara liten och inte må bra. Men det är ändå lite mysigt när han vill att jag sitter på huk och kramar honom. Stackars lille Snuffe!
Hade mor som barnvakt en stund på dagen och fick ridit ett kort pass i paddocken. Svullnaden är nere men jag var väldigt försiktig och jag hoppas kunna öka på passen i veckan. Men så fint det var ute. Solen lyste och det var helt stilla. Välbehövligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar