måndag 23 juli 2012

Jag har unnat mig...

Att vara lite ledig. Min hjärna och kropp sa stopp efter Falsterbo Horseshow. Det är tungt att vara på mässa över en vecka. Man sliter innan mässan med allt som ska förberedas och en häst som ska flyttas. Det är tungt att bygga montern helt själv och slitsamma dagar i tältet. Sover ok på nätterna men det är inte som hemma. Man nojjar över vädret och att man inte ska få sålt så det går runt. Eller att det är saker som ska ta slut för tidigt. Äter katastrofalt dåligt och dricker ännu sämre (slippa lämna montern för att gå på toa). Så förra veckan var jag en dålig företagare som inte servade mina kunder som jag skulle. Förlåt! Nu är jag på kontoret igen och ska skotta undan så det ryker. Det kommer ta några dagar att komma ikapp men jag gör mitt bästa. Lovar! :)

Ps. Tack till Helena för fin hjälp och Marie för proverna från Anita.

6 kommentarer:

  1. Hur var Falsterbo? Mycket folk och fick sålt massvis? :) Älskar dina sport-BH!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Marie! Det var perfekt väder och lite bättre sälj än förra året. En bra vecka alltså. :)

      Radera
  2. Tack för att du orkade komma till Falsterbo trots vad det kostar dej i energi! Det är väl värt för oss kunder! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Carin! Du ska veta att det ger grym energi att träffa alla. Jag njuter varje dag. Det är först när jag kommer hem som jag känner att energin inte räcker till. Men nu är jag på banan igen. :)

      Radera
  3. Det är så underbart att ha varit med sen starten och nu, vad är det, 8 år senare, få in tjejer som släpar med sig väninnor och som i sin tur har blivit tipsade av en annan väninna.

    Tycker det här är något av det trevligaste man kan syssla med. Att få andra att må bra i sin vardag bara genom en ny bh.
    Så tack Helene för att jag fick jobba även i år :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. DU ska ha tack. Så skönt att kunna gå på toa och inte behöva springa tillbaka. Lyxen att få mat hämtad. Du vet ju verkligen vad kunderna behöver. :)

      Radera