onsdag 4 juli 2012

Nedräkningen har börjat!

På söndag åker jag till Falsterbo Horseshow. Ja, jag vet att det öppnar på lördag och jag borde åka i morgon. Men nu har jag inte tid och ork till att vara där i en och en halv vecka. Så jag öppnar på måndagen men har du vägarna förbi när jag bygger upp montern kom gärna in!
Ska bo på samma ställe som förra året, hos Frälsis B&B. Det är lugnt och rent och underbart jämfört med hur det är att bo i husvagn nära tävlingsplatsen. Toaletter och duschar ser ut som en krigszon efter några dagar och det festas till kl 4 varje natt. Inte så kul när man ska jobba intensiva långa dagar.
Mitt tips är att ladda ner tävlingarnas app om du har en "smart mobil". :) Hoppas man kan se startlistor och annat nyttigt. Mycket bra initiativ!
Ska iaf bli superkul att träffa alla gamla och nya vänner. Har du inte varit i min monter förut så står jag mellan hopp- och dressyrbanorna. Ganska nära mattorget på vägen till hoppningens framridning. Hoppas vi ses! (Och är du inte där så är min plan att blogga från mobilen så mycket jag hinner).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar