fredag 21 juni 2013

Annorlunda midsommarafton

Började dagen med att rida. Blåste skönt när jag började. Sedan blev det helt stilla. Så varmt men Sassen orkar alltid. Byten till höger är svåra. Om hon är för het och lite spänd så gör hon ett jättesprång i bytet. La in lite trav; öppna, sluta och skänkelvikning och avslutade med ett bra byte till höger. Skönt. Hon behövde gå framåt lite mer. Tackar David för alla "verktyg". :)
Vi har haft gäster över lunchen. Mycket trevligt och KJ gjorde toppgoda club sandwichar och jag bjöd på chokladcreme, grädde och jordgubbar. 
 
När gästerna åkt kom det ett rejält störtregn. Buset hade så kul. 






















Jag och Otto satt i soffan på altanen och tittade på när han lekte i regnet. 






















Oscar regnade hem och åt lite. Mycket blöt kisse. Men han verkar börja förstå att Otto tillhör familjen nu. Även om han inte är superförtjust.






















Köpte läckra dahlior i går. En till mig och en till mor. Tyvärr har Buset noppat lite på min men det kommer ju fler knoppar. Skitunge! :)








Buset släpade fram sin vagn och somnade på en minut. Han har haft mycket att stå i idag. Typ. :)

Hoppas ni alla haft och har en fin midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar