måndag 24 juni 2013

Falsterbo Horseshow närmar sig

Måste tyvärr meddela att jag kommer inte ha någon monter i år. Däremot så kommer LUC of Sweden att ha rabattkort som ni kan hämta och sedan gå in och handla med hos oss www.hogengard.se. Lena säljer de finaste smycken man kan tänka sig. Det flesta med hästanknytning. Jag avgudar hennes alster och ädelstenarna är gudomliga!

Jag kommer åka ner några dagar och vara som en "vanlig" människa. Jag behöver det. Har jobbat i min monter i sju år nu och det är slitsamt att aldrig få vara ledig på sommaren. Jag har ju inte semester utan får ta några dagar här och där. Om jag åker till FHS och har monter så blir det ingen återhämtning alls. Kommer behöva det inför höstens jobb. Det kommer bli så härligt att bara gå omkring och kunna prata med folk jag känner. Sitta ner och äta. I lugn och ro. Sova på morgonen om jag vill (kan). Kanske till och med går och badar om det är varmt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar