onsdag 5 november 2014

Gympremiären klar...

Bilden är lånad från http://icanhas.cheezburger.com/
Så idag tog jag lunchen till ett introduktionspass på gymmet. Kände att det skulle vara bra att gå igenom maskinerna. Anade att de skulle se lite annorlunda ut än för 20 år sedan. Det var jag och tre pensionärer som var med. Inte den vassa sorten utan krokiga och långsamma. Frågade samma frågor om och om igen. Som det kröp i mig. Men jag höll god min, log och såg snäll ut. Träffade lite folk jag kände under detta korta pass så det lovar ju gott. Kul att komma hemifrån och se lite annat. Sålde in sportbh:n till söta instruktören som hade lite hylla. Oväntat? Inte?! :) Men den är ju bra och (som vanligt) hade hon svårt att hitta bra bh:ar. Mitt mission att lösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar