torsdag 6 november 2014

Och hur känns det...

En liten kille som tyckte det var kallt i morse...
 ...dagen efter? Helt ok. Jag kunde tydligen tagit i lite till. Dock valde jag att gå ut ganska lugnt för att inte ta i så jag inte kan röra mig. Har en förmåga att göra så annars. Nu startar jag så att det går att träna flera dagar tätare istället för att köra järnet och inte komma ur sängen på en vecka. Crosstrainern som jag värmde upp med tog mest. Vänster vad är väldigt sur. Annars känner jag väldigt lite träningsvärk trots att jag tog i så jag skakade. Magen körde jag tyngre och där känner jag noll. Jahapp! I morgon ska jag gå på ett gruppass. Något som de beskriver så här; "en mix av Yoga, Tai Chi och Pilates där du blir smidigare, starkare och lugnare". Lite flummigt men jag ska prova. Hoppas jag inte somnar eller välter. Det är mina största farhågor just nu. Bästa Hälsningar Kassaskåpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar