fredag 21 november 2014

Häftig vecka och nu tågstrul

Nu korv med bröd i Västerås. Hit skulle jag inte. Men SJs vägar varierar tydligen. 
Annars har resten av veckan varit annorlunda. Två journalister i onsdags och möte med Mode Inkubatorn i Borås i går på fm. 
Lämnade Kalle-pojkarna (de tvåbenta) på tåget till Halmstad. Seriös liten kille åkte buss för första gången till Göteborg. Sedan blev det jobba jobba jobba tills kvällen. Upp halv sex idag och nu är jag snart i Eskilstuna. Ska besöka en av mina åf där. En grymt bra butik vid namn Guldklimpen. Så duktiga!
Tänkte fixa med huset i helgen men jag har lagt om planerna. Det blir att köra ner till Halmstad i morgon istället. Jag kommer behöva hasa omkring lite. :)
Så nu får ni hålla tummarna att resten av dagens tågresande går bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar