onsdag 20 januari 2016

Dags att infria nyårslöftet nu?

Syns på gymmet att det är många som har tagit tag i träningen. Klasserna är fulla, löpbanden och crosstrainers går varma. Så jag tänker att det kanske är dags att visa upp lite fina "leftovers" från craft. Det är plagg i utgående färger eller en logga som flyttas några centimeter. Det kommer kanske en ny nyans av blått och det kan fattas lite storlekar. Då säljer vi ut dem till omkring halva priset.

Just nu är det främst en funktions T-shirt som jag tycker ni ska titta lite extra på. Den har jag jämt när jag tränar. Se fånigt bildbevis från lunchträningen igår. :) (Tog bilden för att bevisa för en kompis att jag var där...) Tröjan håller sig superfin efter tvätt och passformen är mycket bra. Vill du ha den lite luftig (som jag) så går du bara upp en storlek.

 Här länkar jag till varje färg så kommer du rätt. Svart, vit, orange, blå. Så tokbra pris, 119:-.

Och för dig som är en friskus och vill vara ute så har jag nu bara tre två polotröjor kvar. Finns ingen bättre värmare ovanpå understället. En rosa i 38 och en plommon i 38. Endast 299:-, kostar normalt 600-700:- i sportbutik.

Dessa produkter är det först till kvarn som gäller. Går inte att få tag på fler. Och färgerna är självklart mycket finare IRL än på mina mobilkamerabilder. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar